<< Tillbaka

Allmänt
- Om företaget 
- Affärsidé
- Arbeta hos oss
- Kvalitetsarbete
  - Likabehandlingspolicy
  - Etik & mångfald
  - Arbetsmiljöarbete
- Miljöpolicy
- Kontakta oss
 
 
 
Skafte Medlab AB - Navigeringsmeny

Kvalitetsarbete

Skafte MedLab AB arbetar enligt en egen kvalitetsbok som bygger på ISO 9000. Vår strävan är att hela tiden bli bättre för att ni som kund skall få den absolut bästa servicen.
 

Skafte MedLab AB har ett kvalitetssystem som kännetecknas av:
  ·   ·    Omsorg och förståelse för våra kunder och deras behov.
  ·   ·    Leverans av produkter i rätt tid, i rätt kvantitet samt med kvalitet som uppfyller kundernas önskemål.
  ·   ·    Personal med rätt kompetens och engagemang.


Kvalitetspolicy
Skafte MedLab AB skall framstå som en attraktiv och trovärdig samarbetspartner, som håller ingångna avtal och infriar de förväntningar, som skapats hos kunderna, genom muntliga utfästelser, produktkataloger/prospekt och offerter där konkreta utfästelser har gjorts innan och vid order. 
 

Kvalitetsmål
Att noggrant övervaka och förbättra aktiviteter i förhållande till vår kvalitetspolicy är viktigt, detta genom de kvalitetsmål som sätts vid:

   ·     Klagomål från kund

Varje upptäckt brist i verksamheten dokumenteras, vilket skall leda till förbättringsåtgärd. Vi strävar mot NOLL fel (första gången rätt). Dagliga förbättringar, hög etik samt förtroende och uppskattning skapar medarbetarnas engagemang i kundernas framgång.

VD tillsätter erforderliga resurser och aktiverar de åtgärder som är nödvändiga för att kvalitetsmålen skall kunna uppnås inom fastlagd tidsram.
 

Kommunikation av kvalitetspolicy och kvalitetsmål
Företaget genomför kontinuerligt utbildning av all personal i kvalitetsfrågor. VD är ytterst ansvarig för att kvalitetspolicy och de fastlagda kvalitetsmålen löpande gås igenom med berörd personal.